Vai skolā un bērnudārziņā vajag reliģijas stundas?
Man puikam dārziņā skolotāja liek lūgt dievu pirms ēdienreizēm.Tas nav pārkāpums no viņas puses,ka bērniem uzspiež ticību?Skolniecins 4 3 Kā var būt pateicība izdomātam Jahvem, ja strādā cilvēks, nevis Jahve? Un senči? Jahve pazemojis mūsu senčus. To nedrīkst piedot. Kāda mantkārība? Ir jābūt ateismam!!!! No kā baidās baznīca? No izglītības!!!
Pilskungs
3
4
Izsaku stingru atbalstu Skolniecins ! Tādas "audzinātājas" vai nu pašas jāpāraudzina, vai jāatlaiž !
Pirmkārt - kur tad skatās bērnudārza vadītājs ? Vai viņš to vispār zina ?
estepat 3 12 Bērniem no mazotnes vajadzētu zināt par liekulīgo cilvēku psihopātisko bībeles dievu- kurš par vienu augli nolād cilvēkus un draud ar nāvi, augšāmcelšanu un mūžīgu spīdzināšanu ar uguni, ja tie nepieņems viņa 36h pašnāvību- sava dēla izskatā, kā pietiekamu izpirkuma maksu sev par nespēju piedot tā- vienkārši- ebrejiem netipiski- bez maksas... Tas saucas- iešaut sev kājā- citiem par biedinājumu...:) Aprēkties var par 21.gadsimta cilvēku stulbumu, sastopoties ar stulbu stulbeņu stulbībām!;)
HardSoftDunk 2 5 Man jau arī tā rēigija pie kājas un cik gadijies tad tie kristīgie kuri sevi tā pasniedz, reāli ir paši lielākie divkoši un liekuļi,ar skaistiem vārdiem aizmālē acis,bet darbos un aiz muguras citu dziesmiņu dzied.Baigi jau netrauce tā audzinātāja ar savu tēvreizi bet mazliet kaitina ka bērns sāk mājās atkārtot to visu un stāstīt par grēkošanu un jēzu.Būs laikam pie direktores tomēr jāiziet.
kucens 3 5 Ne tikai nevaja pasniegt reliģiskas mācības, bet pat nedrīkst tādas pasniegt. Ir tāds tups arguments, ka vēlāk lai pats izvēlās dzīves virzienu un kam ticēt, tādejadi nozogot veselā saprāta lielu daļu, jo tad, kad jaunā, mazā cilvēka prāts ir iečakarēts, tad arī izvēles pareizība un objektivitāte top stipri apšaubāma... Āmen!
Epifanija 1 2 nē, nevajag, pilnīgi pietiek ar to, ka pastāv sestdienas skolas bērniem...
Danaja Viss atkarīgs no tā, kā šīs reliģijas stundas tiek pasniegtas - ar maniakālu apsēstību, vai kā mūžsenu kultūrvēsturisku tradīciju. Diemžēl, musdienu līdzatkarīgās sabiedrības domāšana un arī izglītības sistēma visbiežāk balstās uz pirmo. Ne pārāk objektīvās un seklās interpretācijas par "patiesību" nereti atspoguļojas ne tikai reliģijas stundās, bet arī vēstures, literatūras un cities humanitārajos priekšmetos. Diemžēl, skolā māca kā ir pareizi, visbiežāk no katra skolotāja vairāk, vai mazāk subjektīvās izpratnes par lietu kārtību.
<< iepriekšējās | Atbildes 41 līdz 47 (kopā 47) |